Uitleg en regels Damesdag
Doelstelling
De Damesdagcommissie is verantwoordelijk voor het organiseren van de wekelijkse DamesDagop dinsdag.
De taken
De leden van de commissie voeren de volgende taken uit:
Samenstelling
De Damesdagcommissie heeft zeven leden, een voorzitter, een vicevoorzitter, een penningmeester en tenminste drie commissieleden. De voorzitter wordt benoemd door het bestuur. De overige leden worden door de commissie benoemd. Zij zijn allen leden van devereniging.
Budget & middelen
De Damesdagcommissie is selfsupporting op basis van de ontvangen inschrijfgelden.
Tijdsbeslag
De Damesdagcommissie overlegt tenminste vijf maal per jaar over het reilen en zeilen van de DamesDag. Ieder lid van de commissie organiseert op basis van een kwartaalschema wedstrijden en zorgt voor de prijsuitreiking.
Communicatie
De voorzitter overlegt regelmatig met het bestuur en doet de afstemming met de horeca vanhet Rijk van Nunspeet. De voorzitter of een vervanger onderhoudt het contact met andere commissies binnen de vereniging. De voorzitter stelt een vergadering vast en komt met voorstel voor de agenda.
Termijn lidmaatschap
Van elk nieuw lid wordt verwacht dat zij zich in beginsel voor drie jaar aan de Damesdagcommissie verbindt.
Wedstrijdreglement: De Damesdagcommissie hanteert het door de Vereniging opgestelde wedstrijdreglement. Dit is te lezen op de site van De Nunspeetse onder Commissies/Wedstrijdcommissie.