Taakomschrijving Evenementencommissie

///Taakomschrijving Evenementencommissie
Taakomschrijving Evenementencommissie2017-09-10T15:02:52+00:00

evenco16 banner

logo icon de-nunspeetse-39x45_gscTaakomschrijving Evenementencommissie

Plaats in de organisatie
Het organiseren van de volgende evenementen: Opening Seizoen, Paasscharrel, Midzomernachtwedstrijd, Rydercup, Nazomercup, Afsluiting Seizoen en Oliebollenwedstrijd.

Taakomschrijving
Het organiseren van evenementen voor leden waarbij gezelligheid en sfeer voorop staan. Dit start met een bijeenkomst van de commissie voor het bedenken van thema’s en andere creatieve mogelijkheden voor zo’n avond, het bepalen van de voorzieningen en de verdeling van de taken welke nodig zijn voor een succesvolle wedstrijd en een gezellige avond.

De taken betreffen o.a.

  • Besprekingen en reservering van de keuken en muziek.
  • Organisatie op de dag zelf: wedstrijdindeling, incasseren financiën, prijsuitreiking, het controleren van het georganiseerde geheel.
  • Het bijhouden van de verstrekte geldmiddelen en diverse betalingen door de penningmeester.
  • Het zoeken van sponsors ten nutte van de evenementen.

Samenstelling
De ledencommissie bestaat uit vier leden. Eén lid is tevens voorzitter en één lid is tevens penningmeester.

Budget en middelen

  • Kosten catering en muziek
  • Kosten van de prijzen

Tijdsbeslag
Zes à zeven maal per jaar een bespreking, en per evenement ongeveer 2 tot 4 uur voor de organisatie.
Tijdens het evenement tijdelijke beschikbaarheid voor geldontvangst en prijsuitreiking.

Communicatie

  • De sponsoren
  • De penningmeester van het bestuur
  • De Wedstrijdcommissie

De Evenementencommissie is te bereiken via evco@denunspeetse.nl.